söndag 22/11 15:15

okey, back on track efter en hel del sömn. jag är fortfarande mycket nöjd med gårdagen och nu väntar jag bara på att videorna ska komma upp på meeths youtube kanal, såklart kommer jag slänga in en länk när detta händer. även bilder om jag får några av nån trevligt fotograf :)
sen kände jag mig helt plötsligt mycket sugen på att ta lite outfit bilder men eftersom min mobil genomlider system failure och jag nu har en lånemobil utan usb sladd så är det mycket svårt. ni kan ju få några gamla så länge:


åh, tänk när det var så varmt!


åh shopping semester i sthlm i somras


mmm nu saknar man allt värmen lite...

nu blire the city maraton och lunch!

kärlek,


Kommentarer
Postat av: Angelica

Sv: Den heter "Every Day Is Exactly The Same"

2009-11-22 @ 17:16:20
URL: http://imzombie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0