söndag 15/11 11:35

det susar i mitt huvud, vad kan det bero på?
brist på sömn kanske? jag somnade halv fyra igår och vaknade halv elva idag. va fan liksom?
det kan också bero på att min mamma är sjuk och lär smitta ner mig som fan snart
eller
att jag måste spendera typ hela min söndag till plugg, har ett tal och en utvärdering som måste skrivas!

nu spenderar jag iallfall söndag morgonen som jag verkligen vill, sitter i soffan med fötterna på bordet, datorn i knät och taking the stage på tv. underbart! annars har jag inte så mycket mer att säga, gårdagskvällen var helt okej, frankdown var riktigt bra fast jag borde nog ha varit på johannas fest. dumt av mig att låta mig själv återuppleva nya minnen som jag borde ha anat skulle komma, försöker att tänka att jag inte bryr mig men det börjar bli riktigt jobbigt att lura mig själv hela tiden.
önskar att allt bara kunde försvinna, jag försöker att tänka att allt som har hänt är en bra livserfarenhet och det kanske det är men just nu känns det bara onödigt. fast jag vet inte, det finns ju bra minnen också.

vi får se om jag orkar blogga senare!

love,

Kommentarer
Postat av: Lukas

Söndagar är helt enkelt härliga:) Men du, du är inte dum! Det vet du. Du gick ju när det blev jobbigt och det va bra! Du är alltid bäst, det vet du!

2009-11-15 @ 16:49:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0