måndag 2/11 21:46

godkväll!

kändes sådär bra att vara tillbaka i skolan måste jag säga men eftermiddagarna och kvällarna räddar mig.
idag hade vi nämligen en slags intagningsprovs lektion till cabareten i skolan som ska sättas upp nästa år, som tur var var det bara vi i es2 som var där eftersom dom andra redan har gjort sitt. mest gick det ut på improvisationer och det kändes bra och var jättekul, håll nu tummarna för jag vill det här så otroligt mycket!!

senare nu på kvällen har jag och frej mfl. börjat fila lite  på ett slagsprojekt och jag bara älskar det. november blir awesome!!
sitter även och kollar runt på net-a-porter.com och dregglar över alldeles för dyra saker:


christian louboutin


christian louboutin


Jimmy Choo


Miu Miu


SKOFROSSA kallas det :)

love,

Kommentarer
Postat av: elinor

men alltså ... christian louboutin

ska dö. eller priserna ska dö rättare sagt! haha hans skoooor <3 innan jag säger godnatt till livet ska jag bära ett par av hans skor. det ska folk ge sig fan pÅ! hahahha

2009-11-02 @ 22:14:59
Postat av: p

längtar tills när jimmy choo kommer till hm! <3

2009-11-02 @ 22:40:26
URL: http://skyskrapor.blogg.se/
Postat av: johanna

jag gillar miu miu skorna :D

2009-11-03 @ 11:12:24
URL: http://astoryofmylife.blogg.se/
Postat av: johanna

ahah okej ah jo jag tror det blir en gång i veckan ;D ,jag gillar förändring

2009-11-03 @ 16:35:58
URL: http://seriesmaniac.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0