lördag 28/11 23:59

snart är det söndag!
jag har haft en bra helg på det hela taget. igår var jag hemma hos ninisen på party party som började med att hon jag och anna förfestade med pizza och gindrinkar. så småningom kom det mer och mer folk och det var myspys. idag har jag varit på twilight dag på stadsbiblioteket med angelica lukas karl och en massa allmänt hysteriska elvaåringar och efter det gick vi ner på stan en stund. sen stack jag och L hem till honom för att mumsa i oss thaimat innan resten av gänget kom (minus K) för att kolla på skräckis. en riktigt zombierulle, det är så det ska vara!

förövrigt kan jag ju berätta att min högerarm känns hela bortdomnad pågrund av att vi tog svininfluensa sprutan i fredags, riktigt ont har det gjort idag. hoppas det går över tills imon för då blir det våran årliga glöggfest här hemma, trångt men mycket mysigt!


friday! jag, matt och mikk :)

love

Kommentarer
Postat av: Angelica

Något jag aldrig kommer glöma: -New moon poster åker ner till golvet- ALLA: gasp!



xD

2009-11-29 @ 00:28:48
URL: http://imzombie.blogg.se/
Postat av: Lukas

haha asså underbart med alla elvaåringar tycker jag. Jag och karl var liksom dom ända killarna där. herregudXD

2009-11-29 @ 21:33:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0