torsdag 28/5 21:29

HERREGUD!

nu precis nu när jag är inne på facebook skriver stella (en kompis sen länge typ) som kommentar på min facebook:
eric ericsson likes you!!
för er som inte vet, eric ericsson är en av mina absoluta favoritskådisar som jag skrev om för nån månad sen, helt underbar människa.
så jag frågade vad hon menade, då skrev hon:

vi åkte i samma bil för någon vecka sen! så började jag prata om dig!
han ba: ja men hon, de vet jag vem det är. Den flickan har potential, är grymt duktig och kan bli en stjärna!!

HERREGUD.

jag blir så jävla glad att jag inte vet vad jag ska göra, detta är liksom människan som enligt mig är en av dom bästa manliga skådisarna som finns.
jag tror att jag avlider på plats.


lyckoruset, ni förstår inte.

Kommentarer
Postat av: Angelica

Nej fan va roligt!! :D

2009-05-29 @ 14:30:09
URL: http://imzomibe.blogg.se/
Postat av: Lukas

Asså fan va nice! han sa ju inget vi inte redan visste;)

2009-05-30 @ 00:25:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0