tisdag 26/5 15:56

här sitter jag och tittar på top model, bloggar och funderar.

vi hade premiär igår på vår pjäs sårskorpor i skolan, det gick suuuuuuuper verkligen,
inte lika bra på föreställningen idag, men imon på sista kickar vi gärnet!
annars vill jag bara tacka och berätta hur mycket jag uppskattar alla som säger posetiva saker, det behövs verkligen.
inte bara för föreställningen utan i vardagen. 
jag och klara kommer överns om det ibland, att vi ska vara posetiva på en teater lektion eller så.
för jag märker hur mkt det drar ner alla om någon har riktigt negativ inställning den dagen.
så vad jag vill säga med detta är:
tack alla som fortsätter vara posetiva, alla har sina negativa dagar såklart. men tack dom som endå försöker.
det uppskattas hos mig iallfall :)

nu ska jag titta klar på topp modellerna!
puss och korv.


saknar förra sommaren med lukas!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0