söndag 3/4 13:28

Efter allt det här är det lätt att vara efterklok, att ångra och tänka på vad man borde gjort och borde sagt.
men vet ni va? jag ångrar ingenting. verkligen ingenting.
för två veckor sen hade jag ångrat att jag lät mig själv säga saker som får mig att verka sårbar, men det här är bara en yttligare livserfarenhet och utan dom kan jag inte växa som människa.
nu är jag trött på att vara den mogna, men tacksam för alla vändningar som både har gett ärr och lycka.
från och med nu ska jag bara göra saker som jag verkligen vill, som känns bra.
jag tar det som det kommer.
varje dag.



Life of Ryan maraton på mtv räddar verkligen min dag.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Visst är den serien braa :D haha han är gööörsnygg

2009-05-03 @ 14:58:42
Postat av: Inte Karl.

Ja visst är han sexig!

2009-05-03 @ 22:45:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0