söndag 10/5 16:13

lies make it better
lies are forever
lies to come home to
lies to wake up to
.

               ~

detta är baaaaara en slappdag. jag borde verkligen plugga matte och jag skaskaska om typ en timme.
fast jag är så seg och orkeslös att jag bara skulle vilja lägga mig i sängen och äta en massa choklad.
ska försöka motstå dock. magen ska bortbortbort.

              ~

nu jag vill att nått bra ska hända!
jag tänker att jag nog får börja träffa *** mer nudå.
kanske börja lyssna på mina kompisar som hela tiden har rätt
och som vet vad jag ska göra för att inte bli sårad.
hoppas bara att jag själv kan se det bra och dåliga denna gången.




ojojoj så vackert.

Kommentarer
Postat av: johanna

du,jag USA om 2 år :D haha<33

2009-05-10 @ 23:20:28
Postat av: Amanda

Men älskling! vilken mage? du är smal smal smal! Green day i sommar! kmr bli fett nice!.. Jag måste ocks¨träna.. har fåttjättestora bröst

2009-05-13 @ 18:02:29
Postat av: Amanda

Men älskling! vilken mage? du är smal smal smal! Green day i sommar! kmr bli fett nice!.. Jag måste ocks¨träna.. har fåttjättestora bröst

2009-05-13 @ 18:02:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0