onsdag 27/5 19:32

And I find I can't hide, from your eyes.
jag får rysningar.


Idag har varit en mycket bra dag!
vi gjorde världens bästa avslutningen på vår ''spelperiod''.
sista och första var bäst helt enkelt, mycket bra publik idag som gav riktigt mycket stöd och skratt, det behövde vi, nu känns teaterlusten på topp i klassen igen, det behövde vi verkligen!
tack.

efter skolan gymade jag, riktigt skönt. bara känner hur magen krymper. bra gymmusik är dagens <3.
annars ser jag fram emot helgen som fan, mycket härligt inplanerat ska ni veta!


det onda och det goda. aka. jag och frida i föreställningen.
johannasbild <3


Kommentarer
Postat av: Nina

Mumsihelgen'

2009-05-27 @ 20:39:32
Postat av: Angelica

Ah men det är ju ingen i klassen som läser det endå ju xD

2009-05-28 @ 19:10:07
URL: http://imzombie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0