fredag 8/5 22:02

jaaaa. vad kan man säga förutom att jag är så sjukt trööööööött. vardagen tar död på mig.
men det har iallfall varit en bra dag!
jag var i skolan, det regnade som faaaaan men sen stack jag, nina och nick till stan för att jag längtfullt skulle vilja ha pengar, nina skulle bli trött och nick skulle köpa en massa snygga saker.
vi började på carlings där han då hittade fina grejor och jag och nina hittade världens eyecandy.
vi dog lite. eller ja mest jag. haha :)
annars hände en annan underbar grej, jag och nick kom överens om vad jag skulle så göra så han går med på att tatuera mig :D
nu håller jag på med att laga lite pastasallad eftersom imorgon ska vi repa i skolan 10-15, herregud säger jag bara.

nick ringde precis och berättade att han sitter och super själv med en kompis. vi tackar för dagens information!


lalalala. puss och korv.


det är så jag har tänkt mig som tatuering!
vad tycks?

Kommentarer
Postat av: Lukas

Oj lite porrvarning där!

2009-05-10 @ 14:14:57
Postat av: elinor

snyggt! ska du göra det nu snart eller?

2009-05-18 @ 19:10:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0