torsdag.

Ursäkta tusen ggr för att jag är så inaktiv på bloggen just nu, men jag är så jävla sjuk.
och det hjälpte ju inte att jag var dum och var i skolan igår på niornas intagningprov. men jag var där för
Lukas skull och det var ju bra det iaf.
sen visade jag ju min nya frisyr och alla gillade den nog så det var ju bra det också :D

fast jag mår så pissigt dåligt just nu, har ont typ överallt, det susar i öronen och jag har nog feber.
fyfan. jag vill bara till skolan ju!!
åååååååååh.

det får bli såhär kortfattat idag och jag avslutar med att ladda upp en bild på nya frisyren, ni får ursäkta hur jag ser ut förövrigt på denna bild, tack!


Kommentarer
Postat av: johanna

saknar dig med älsklings kajsa<33

2009-03-09 @ 00:14:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0