tisdag.

nu blire aktivt!

jag är fortfarande sjuk och sådär, men absolut äntligen på bättringsvägen. det blir nog ingen skola imon tycker mamma iaf, men torsdag! jag får börja gå sådär två dar och ta det lugnt och sen mer och mer så att jag inte får tillbaks den här skiten igen liksom.
klara ringde igår och åh, då kände jag hur mkt jag endå har varit borta, uuuuuusch. jag har varit sjuk alldeles alldeles för länge!
jaja, det är som det är iallfall, jag kryar mig så mkt som jag kan.

annars så trivs jag super bra i den nya fina lägenheten, har satt upp alla mina affisher och det så mitt rum känns verkligen som mitt, nu fattas det bara att alla kommer och hälsar på och får se allt det nya och fina!
nån form av inflyttnings grej vill jag ju ha men det blir ganska svårt med tanke på hur många jag vill bjuda. så jag tänkte börja easy på fredag med en inflyttningsfilmkväll för mina filmkvällsbuddys (jag tror att ni vet vilka ni är så att säga, haha)
och sen kanske jag kan passa in nått med några klassisar och så. men jag är så jävla party sugen så det vill jag också ha nån här, ojoj.

precis nu satt jag och sappade mellan kanalerna på tv:n och hamnade på barnkanalen och ett program för ''ungdomar'' som heter manus x. och gud va fast jag blev!
som filmintresserad och allt var det en så jävla bra idé, ett barn (eller ja, undom kanske. hatar det ordet) skriver ett manus och varje vecka är det en ny känd svensk skådis som gestaltar en av karaktärerna och känd regissör och allt.
och sen var det svt då som hade castat och allting, det var verkligen en så bra idé.
dom gjorde en hel riktig film av den här killens manus, verkligt värt att titta på och mysa över. fler såna barnprogram säger jag bara och bort med den fula animerade skiten som oftast är.
tillbaks till fem myror är fler än fyra elefanter!
haha.

annars så ska jag faktiskt nu ta tiden att erkänna min nya kändis crush. jag vet inte om ni nångång har sett ett program på mtv som heter lifo of ryan. det är iallafall ett reality program om artonåriga ryan sheckler som är känd proffsskejtare. och som ni kanske vet är jag så jävla svag för skejtare och den stilen, dessutom bryr han sig så himla mkt om sina bröder och sin familj så man blir nästan rörd. och jag vet att mtv ganska försöker förstärka det så mkt som möjlit för att göra bra tv, men va fan, det är en lögn som jag gärna går på isåfall!


sweet sweeeeeeet eye candy!




nu ska jag återgå till mitt vänner tittande, skriver väl nått imon.

chao darlings!

Kommentarer
Postat av: Lukas

Ååh! Parta så snart som du e frsk skulle jag säga!

2009-03-10 @ 19:56:12
Postat av: Angelica

Partaj e inte fel inte ;D lol "partaj"



Ryan är störande tycker jag allt.

2009-03-10 @ 20:03:00
URL: http://imzombie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0