söndakkkk.

japp.
nu sitter jag här i vår fina fina lägenhet, helt supermätt efter alla våfflor som jag har ätit för att mamma stjuvstartade med våffeldan. haha :)


mmmmmmmmm, or what?

igår var en mkt bra dag och mysig kväll, stan med lukas, fika med hannah lukas och alina på villekulla, middag hos lukas, filmkväll! det är vad jag kallar en super lördag. lukas hittade en superfin tröja på h&m, eller ja jag hittade den faktiskt menmen :). jag hittade en underbar klänning på weekday för bara 300 spänn :D

sen på kvällen kom hannah och alina och kollade på lägenheten, och sen frej seth och amanda. vi kollade på remaken av halloween, mycket bra måste jag säga. hannah vågade knappt gå hem, men hon hade ju alina så det löste sig, haha!
puss på lördagar säger jag bara.

idag ska jag mest slappa, vara med lukas och sen blire storfamiljs middag.


lukas och hans fiiina tröja!


jag i min finfina skjorta jag köpte iförrigår :)


ha en underbar söndag alla!

Kommentarer
Postat av: Lukas

Vi är och kommer alltid att förbli för sexiga för denna värld;)

2009-03-23 @ 17:52:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0