Måndakk.

sådär lite halvseg start på veckan, bowling i skolan var skoj fast jag suger, hahahahaah. ojoj.
iallfall jämfört med nick och anna!

annars känner jag mig typ super irriterad, vet inte varför faktiskt. vill bara slå på nått!
fast nu lagar min mamma lasagne så det luktar ordentligt gott från köket så det blir nog bra :)
sen ska jag repa också, förhoppningsvis går det bra så vi kan ha spelning på fredag. vill verkligen ha det snart igen, känns som om det var super längesen nu.

imorse smsade marcus och sa att vi måste ses snart och så kom vi på att vi ska ha musikgruppsreunion på lördag hemma hos mig, och jag hoppas verkligen att alla kommer och att det blir kul. har saknat gruppen super mycket kände jag när vi smsade :)

men nu är lasagnen klar så nu ska jag gå och mumsa, hoppas bara att rösten håller ikväll!

kärlek.


sommar, ge mig.

Kommentarer
Postat av: Lukas

Arg och sur e bra o va ibland! Tur att vi inte träffades idag då;) ååh måste bara säga det: jag älskar den där bilden! det e seriöst det hetaste ever!

2009-03-16 @ 17:15:16
Postat av: fanny

ohh bowling är kul, har uförsig bara spelat det två gånger i mitt liv eller nått haha men ändå ;)



Åhååå känner igen den där irriterande känslan, den suger bajs. brukar oftast gå ut och gå då, fast brukar vilja springa men är alldeles för lat för det haha (;

2009-03-16 @ 19:04:48
URL: http://fannyelina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0