måndag.

idag när jag gick upp och kollade hur många grader det var ute fick jag världens chock!
termometern stog på 15 grader o: det var iochförsig i solen, MEN ENDÅ!
vårvårvårvårvårvår säger bara. och ja, jag ignorerar att gp har sagt att det ska snöa imon. shhhhhhhh!

idag var då alltså en bra dag men solcigg, sol, underbara människor, teater lektion och annat sånt bra.
en sak var inte bra, och det är att jag har börjat tänka på en viss igen. usch. johanna ska hjälpa mig har hon lovat.
förutom johanna har jag blivit glad av hannah alina och sofia idag. och av flera såklart!

nu har jag kommit hem från repet. känns bra, lite ont i halsen nu bara.
men på fredag äre spelning på kungsladugårdsskolans fritidsgård i majorna klockan sju.
det är bara att ringa eller smsa om vägbeskrivning!



''det är vi som är Erase The Evidence''
hihi. kom på fredag, tack!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0