måndag kväll.

I gave my life to save her
the ocean turned to red
in the fall in the fall.

You just got to love billy talent. <3



godkväll alla myspysare!

idag raporterar jag om att min en halsmandel har storleken som en golfboll, utan överdrift.
ajaj. så nu ska jag vara hemma imon från skolan så att jag verkligen orkar gå på onsdag.
men detta betyder att jag missar dansen. </3 suger apröv, jag behöver liksom varje tränings tillfälle jag kan få.
men det är så det är, jag måste bli frisk om man säger så.
På onsdag är det nämligen intagningsprov för dom blivande ettorna :D
Vi ska babysitta, prata och skratta med dom serni, och baka ska vi också!
lukas kommer så det ska bli supermysigt hoppas jag, och vi ska försöka hålla nick från att skrämma alla stackars små nior, han kan vara pretty skrämande när han vill liksom.

idag har varit ganska okej, jag gick till skolsyster med johanna (<3) för att kolla upp mandlarna och knölarna och det, hon sa att det inte var nån fara utan att det berodde på att jag var förkyld, så det var ju tur som fan.
sen hade vi vår näst sista bildlektion, värsta sorligt tkr jag, jag gillar bild och annika jue!
efter skolan var jag för allra första gången och klippte mig hos en frisör på en riktig frisersalong ( min mamma har klipp t mig förut nämligen) och hihi det blev bra tror jag.
Karl var söt och tkte det iaf och lukas var med mig och han tkte också att det blev bra.
jag tänker inte lägga upp nån bild nu så ni får se till att träffa mig om ni är nyfikna :D

för att citera karl:
kör på överraskning, se deras miner när dom får kåtslag (Y)

hahahah. det var dagens tror jag :D

puss och korv på er som läser!

Kommentarer
Postat av: Lukas

aa du får verkligen krya på dig! men varför vill du inte lägga upp bild? du blev ju assnygg! du vill väll inte att folk ska dräggla på din nya frisyr?;)

2009-03-03 @ 16:41:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0