torsdag 4/7 19:26

bra dag!

hade en lektion så slutade typ tjugo över tio vilket resulterade i att jag, johanna och nina stack till stan för att hitta en avslutningsklänning till johanna.
jag hittade en jättefin åt henne på gina, satt som en jäkla smäck!
så det var bra.
sen stack jag och nina o tränade och brände fett som jag nu ska åter ta med hjälpa av glass och chokladsås! smidigheten?

annars har jag roat mig med att kolla igenom typ hela carls gamla bilddagbok och skrattat med och åt johannas och mina minnen, underbart. den bruden alltså <3
härlig dag och kväll på det hela taget!

imon blir sams student och senare grillning i lindome med folk :)


en outfit från ett tag sen;

tröja med new york tryck, monki
jeansinspirerade tights, gina tricot
svart linne, h&m

Kommentarer
Postat av: Nina

mums

2009-06-04 @ 19:27:45
Postat av: johanna

fan va kul vi kan ha ;D <3

2009-06-04 @ 20:45:48
URL: http://astoryofmylife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0