tisdag 30/6 12:51

Är det väldigt töntigt att jag sitter och ryser till sex and the city filmen och att jag dansar när Ellen dansar på tv?
I think so!


Nu är jag iallfall hemma och redo att återuppta bloggen på riktigt.
det blir lätt lite on and off på sommaren iochmed bort resning och så, men nu har jag gjort mitt på den fronten!
ska bara till pappa i nån vecka och hälsa på mamma på hennes seglings turné, inget problem för bloggen alltså!

Jag har haft det otroligt bra i Holland med lukas och hans familj,
vi var i dom tre största städerna Rotterdam, Haag och Amsterdam.  Vi fick allt avklarat; seight-seeing, shopping, red light district och allt sånt där, mycket inspirerande!
Jag orkade inte lägga upp alla bilder på bilddaboken, så här kommer några:


Lukas var pepp på centralen


Jag var pepp för att jag hittade starbucks på danska flygplatsen


väl framme i Holland sov vi


Rotterdam by boat


ungefär det vi åt hela veckan, totalgyma nu?


vi åkte också ganska mycket bil och då blir det lite utråkningsbilder


stan i Haag


Lukas goes brat


Där vi bodde i Haag fanns världens underbaraste och största spegel, när
jag kom hem ville jag bara ha en hel spegelvägg i mitt rum, någon gång
alltså!


beeeeeeeeeeeeeeeeach!


i Amsterdam stötte vi på en kameraskygg batman


ganska många cyklar ja


oh, we are in the red light district!

Bra vecka, och vi avslutar med mina nya villha begär skor:


så snygga! På din sko finns dom.

Love!


Kommentarer
Postat av: Nelly

mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmhh! Ser finfint ut. Och en fråga, nej två:

vad har du på dig på spegelbilden?(ser inte),

sexshop..?



KÄRLEK

2009-06-30 @ 13:54:23
URL: http://tvkrig.blogspot.com
Postat av: Angelica

haha alla cyklarna! xD



Nej det e inte töntigt till att dansa när Ellen danar. För i så fall är jag töntig, och jag är ingen tönt.



haha <3

2009-06-30 @ 18:00:27
URL: http://imzombie.blogg.se/
Postat av: Lukas

asså fan va bäst vi e i holland!!:D tack för att du följde med!!

2009-07-02 @ 23:36:35
Postat av: Ellie

Åh, de skorna är jag också helt såld på...!

Dock ligger jag precis mitt imellan 36 & 37, men jag funderar på att köpa en 36a å klämma ner mina fötter med våld! :D



2009-07-08 @ 21:12:11
URL: http://jagellie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0