onsdag 13/5 19:28

idag var jag på stan med nina, mycket härligt.
den vanliga sushin var på plats och jag langade litet skavsår i mina nya skor, inget som jag dog av iallfall :)


the new shoes! jag trivs som fisken, hoppas ni tkr om dom.
här får ni se hur jag kombinerade det idag:


yeess.
Linne från Cindy Lauper för fashion against aids.
Jeansinspirerade tights från gina tricot
gladiatorsandaler från dinsko.

Skönt med en ledig dag och sick att treorna är borta för alltid när jag kommer till skolan imorgon. Annars har jag en lektion så det är gaaaanska värt. sen blire gymet. toppen.
fredag kanske grillning i lindome eller hemmafest nått händer iallafall.
okej. nu har ni fått en ordentlig uppdatering.

p och k

Kommentarer
Postat av: johanna

men snyggt! :D

2009-06-03 @ 20:25:19
URL: http://astoryofmylife.blogg.se/
Postat av: Amanda

hur snyggt som helst! :D

2009-06-07 @ 22:47:19
URL: http://amandaalmius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0