lördag 13/6 10:11

oj, nu har jag lite bråttom!
ska möta upp amanda, lollo och lukas klockan halv tolv för att gå till majvalls invigningen och kolla när ett visst band spelar,
problemet är bara att innan dess ska jag hinna packa hela väskan till pappa och åtminstone halva till holland, och jag kan inte lämna datorn?
shit alltså.

det här blir lite goodbye för ett tag, jag vet inte hur sammarbetsvillig pappas dator kommer vara så det kan bli så att jag skriver först när jag är tillbaks igen.
hmm what else?
jo, förövrigt har ni blivit dåliga på att kommentera, en kommentar gör så mycket ska ni veta :)

och sen är victor bäst, så alla vet.



GRATTIS JOHANNA SOM FYLLER ÅR PÅ MÅNDAG!!!
<3


Kommentarer
Postat av: Johanna

TACK KAJSI FUCKING SÖT<3

2009-06-13 @ 11:11:58
URL: http://astoryofmylife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0