fredag 5/7 14:02

why so serious?

jaaa, jag ser the dark knight för typ hundrade gången, men jag älskar den.
och jag älskade heath ledger, jag älskar honom fortfarande.
han var ett fucking jävla geni.
helt sinnesjukt alltså, jag inser det varje gång jag ser denna filmen, alla vi som har något intresse i teater eller film borde lära oss av honom. ordentligt!

ojojojoj. mästerverk,
det finns några få filmer jag får den här känslan för.
the dark knight är en av dom få.
det börjar jag förstå mer och mer för varje gång.

en eloge även till dom andra skådisarna, Christopher Nolan och alla bakom mästerverket såklart.


rysningar.


bästa scenen, så otroligt stark skådespeleri.

Kommentarer
Postat av: Angelica

Dark knight är underbar!

2009-06-05 @ 16:26:31
URL: http://imzombie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0