torsdag 9/7 19:23

tänkte bara uppdatera lite smått genom att säga att jag mår relativt bra, saknar mina bitches en massa bara,

alla mina vänner ska ta åt sig av detta!

idag har varit en bra dag, hittade en klänning på hm för 49 (!) kronor, man måste bara älska rea.

den var ljusblå och så lite kajsa det kan bli men jag och lukas har ju våran pakt om mer färg i garderoben så toppen helt enkelt. nån gång får ni väl se den på också : )
sedan hittade jag min absoluta drömtelefon just nu och det börjar faktiskt bli dags för en ny nu, när jag tappade min i golvet idag för 2353463 gången gick det faktiskt en flisa i skalet, ooooooops.


ge mig ge mig ge mig ge mig ge mig!!


annars läser jag lite andra bloggar just nu för nån slags inspiration, det jag kommer fram till är att jag gillar Ellies blogg (http://jagellie.blogg.se) och att jag vill ha supermycket pengar så jag kan starta en modeblogg, lets just keep on dreaming!

Nu blire Eden Lake med pappa och Therese (för er som inte har sett den, förbövelen människor!) och imon kommer lukas min underbar vän och hämtar mig när jag väl landar hemma i gbg igen, sen blire mys och film med några vänner. toppelitopp (Y)

kärlek!





<3


Kommentarer
Postat av: Nina

Mer färg i grdearoba - Tummen upp, tummen upp, tummen upp. Själv jobbar man ju på att svarta ner innehållet lite.. Kanske får gå med i er pakt, som nån slags motpol.. Eller nåt. Japp, vi har mycket att prata om ;)<3

2009-07-10 @ 01:06:36
Postat av: Nina

Fan va bra jag är på att stava såg jag nu, tummen upp igen.

2009-07-10 @ 01:08:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0