torsdag 16/7 22:28

update.

ikväll trotsade jag att jag ska jobba imon tidigt och begav mig till mastuggsberget för att träffa folk, det var mysigt men lite cp. egentligen vill jag bara att allt ska vara fjärilar och lycka inte minst för mina kompisar men tyvärr funkar det inte så på riktigt. inte för att det inte finns lycka överhuvudtaget men den existerar inte så mycket som jag skulle vilja.
nu vill jag bara ta tag i allting och göra det bra, men jag är så feg. jag är så otroligt feg när det gäller känslor. jag trodde att jag var så säker och bara körde på det jag kände men jag märker mer och mer ju längre det går att jag är sämst.

varför måste jag vara så jävla komplicerad?

Kommentarer
Postat av: elinor

jag älskar dig vännen. och du är inte sämst, långt ifrån!

2009-07-17 @ 12:36:28
Postat av: gabriella

jag vet hur det känns, det vet vi alla, därför fixar vi det tillsammans. Tack för en mysig kväll i alla fall. <3 jag hoppas vi ses snart igen. love

2009-07-21 @ 10:45:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0