onsdag 15/7 18:44

jahajahajahajahaaaaaaaaa.

jobbet är segt men nu ska jag sluta tjata om det!
idag pratade jag iallfall med Vivan (världens finaste namn! det och holger är mina favvonamn på hemmet) och hon berättade typ sin livshistoria och var helt söt, och sen helt plötsligt när hon pratade om sin dotter började hon gråta och jag dog lite inombords när jag insåg hur mkt hon saknar att vara hemma, stackarn.
jag vill inte bli gammal nu.

annars kan jag ju berätta att jag är en väldigt bra vän som utöver mitt 8 timmarsjobb på dagarna även tagit mig an två katter som kattvakt, herrejesus :)

nu är det snart helg och det är skönt men det roliga börjar redan imon, samlar ihop några till mastuggsberget om det inte regnar och skit, kom dit för fan!

kärlek.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0