lördag 4/7 13:46


fixade naglar igår, hade lite tråkigt :)

godmorgon allihopa!

vaknade upp med bara lite huvudvärk vilket var lättande med tanke på hur onykter jag faktiskt blev igår, men en bra kväll vare,
saltholmen är som bäst med bra folk, solnedgång, lite alkohol och en nikotinpinne eller två!

det jag gör just nu, känslomässigt, tror jag är att stänga ute känslorna som finns där inne, jag orkar inte tänka på det hela tiden så jag tar inte tag i det. det är en bra lösning just nu men förr eller senare måste jag ta tag i och bestämma mig för något.
jaja.

nu ska jag diska världens största disk och sen blire olofstorp och nina!

Kommentarer
Postat av: johanna

ja kommer vara där med :)<3

2009-07-04 @ 15:09:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0