Welcome blogging!

Välkommna!

yes jag som aldrig följer trender följer iallafall en och börjar blogga.
det är som mina kusiner säger om att min syster ännu inte är medlem på facebook;
''när ska du acceptera utvecklingen?''

så ja, hoppas ni gillar bloggen.
tänkte bjuda på lite av varje, dagens outfit när jag känner för det och är fin, roliga och bra att veta saker från min dag och såklart mkt av mina  personliga känslor.
Jag behöver verkligen nånstans att skriva av mig, även om jag har dom underbaraste vännerna att prata med i verkligheten så kan det vara skönt att skriva in the heat of the moment så att säga.

För ni som inte vet vem jag är:

Kajsa Angleflod
16 år
går i ettan på Lerums gymnasiet  dramalinje
bor i majorna, gbg med mamma
och i norrköping med pappa, tre halv brosor, en hel syster och låtsas mamma

Bara lite basic info sådär. jag gillar att tänka att om ni läser min blogg lär ni känna mig mer om ni skulle vilja det.


Puss och Kram för denna första gången, grattis för min förlorade blogg oskuld!

Kommentarer
Postat av: Lukas

Hihi låter ju asbra:D Behöver ju lära känna dig mer... (not) gillar uttrycket helsyster ocksåXD men det ska bli redigt intresant att läsa, bara du gör varje dag!

2009-02-23 @ 17:20:22
Postat av: Minnispinnis

vadå acceptera utvecklingen??? det är ni som är konstiga, det är jag som är normal ffs! fast helsyster är ju ett udda uttryck, du kan inte bara skriva underbarast i världen-syster?

2009-02-25 @ 23:36:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0