Tisdaaaaag.




HAHAHAH. klara is tha konstnär!
inget illa ment, vi diggar bara nick, haha.


både majs1 och johanna var borta idag, saknade dom.
första delen av dan var bra iallafall, åkte tåg med anna och alina var äntligen tillbaks i skolan!!
sen blev det lite jobbigt, orkar inte med känslor längre, äh!


btw. GLAD FETTISDAG ALLA!

och idag ska jag då äta min enda semla på året, jag står inte ut annars. det är alldelles för sött för att ätas mer än
en gång per år! haha.
Lukas och hans pappa kommer hit för soppa och semmel mys, sen blire dans med twisted feet och favvoamanda!

puss på er som läser!

Kommentarer
Postat av: Lukas

Yey fettisdag med Kajsa!

2009-02-24 @ 16:20:08
Postat av: fanny

jag fuskade och åt semla förra eller förrförra veckan hihi ^^

2009-02-24 @ 20:10:09
URL: http://fannyelina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0