dans.

WOAW!

sorry jag vet att jag skriver mkt inlägg men jag har faktiskt precis börjat och har blogghype, lär ju bli mindre!

Anyways, så har jag precis kommit hem från dansen och det var nice som vanligt.
fast jag och amanda var inte där så det var lite svårt förra veckan för vi var sjuka, så konversationen mellan mig och denny lät ungefär såhär:

Denny: var det några som inte var här förra veckan!? (kollar på alla med evil eyes)
*vi räcker försiktigt upp handen*
D: jaha?????
Jag: jaa men vi var faktiskt sjuka
D: pppf! sjuka? VART BOR NI?
J: majorna, det är ju långt!
D: hmm, ja det är ju faktiskt ganska långt.
J: jaa! och vi hade faktiskt feber
D: ppfff!! nu kör vi!

HHAAH jag älskar honom.
sen körde vi iallfall en super fin koreografi i stil med typ so you think you can dance och så.
väldigt fint måste jag säga, jag och amanda klarade det faktiskt bra för att vara lite efter ;D



Men hur går det egentligen med koncentrationen när man har en danslärare som denna?



Puss för ikväll, vi hörs imon darlings!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0