torsdag 10/12 22:22

snart är det jul insåg jag precis när jag skrev in datumet här uppe, men innan dess ska jag äntligen sluta skolan och fira mini jul två gånger, en med mormor och en med pappa familjen. har planerat ganska mycket på jullovet annars också, bl.a. skräckfilmskväll, kajsi johanni kväll, mellandagsrea shopping och en tur till pappan längre än tre dar.

idag har jag haft min längsta dag i skolan, fylld med en massa lektioner. dock så märker man verkligen att vi är på slutsträckan av terminen nu, vare sig på historian eller engelskan gjorde vi så mycket mer än att prata vanligt och chilla. efter skolan stack jag hemåt och myste med varm choklad, lussebullar och mami. vi kollade på mamma mia och kände julen krypa närmare tills verkligheten slog in och vi insåg att vi har en 50-års fest (imorgon) att fixa inför och ett hår att färga (mitt). så mamma drog igång och blandade färgen som skulle bli lite fint ljus röd så. resultatet var inte alls så, såklart. nu mera är mitt hår någon slags blandning av mörkbrunt och mahogny färgat. underbart udda skulle jag säga. jag och lukas drog iallfall senare på kvällen till plusgymnasiet för att träffa nimisen och se frej spela synth. underbart udda det med :)

imorgon startar den antagligen mest hektiska och roliga helgen på länge, lukas mamma fyller 50 så det blir stor fest och dagen efter gifter sig hans föräldrar efter 25 år tillsammans. romantiskt eller vad?
länge leve kärleken liksom!


provade detta alternativ till nyårsklänning idag, den fanns inte i min storlek så såg återigen ut som en överviktig bebis eller i andra storleken som en människa med tält på sig.

love,

Kommentarer
Postat av: Lukas

Länge leve kärleken!



men den där johanni vill jag träffa. aldrig hört talas om

2009-12-10 @ 22:40:26
Postat av: johanna

haha lukas dåå ;)



Kajsi: Du ser ALDRIG ut som en över viktig bebis ja lovar att denva skit fin<3 johanni kajsi kväll<33

2009-12-10 @ 23:09:02
URL: http://astoryofmylife.blogg.se/
Postat av: Angelica

YAY skräckfilms kväll for sure! :D



Nej inge överviktig bebis!!! Kajsaaaaaaaaaaaa nej. Du är fin!

2009-12-11 @ 13:02:01
URL: http://imzombie.blogg.se/
Postat av: johanna

sv: puss på näsan ;) hihi <33

2009-12-12 @ 12:12:24
URL: http://astoryofmylife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0