tisdag 1/12 23:38

kvällens tema är definitivt johan glans, och då menar jag för några år sedan på stockholm live. jag blev så inspirerad av honom och framför allt hans prat om flörting att jag själv tänkte ta upp det nu för flörting är fan något av det bästa som finns.
själv är jag svag för blinkningen och då menar jag verkligen svag. i rätt kombo såklart men det är något speciellt och sensuellt över det framför allt när det kommer från rätt person, det blir som en fin gest men samtidigt något så otroligt coolt. förutom just det, eftersom alla verkligen inte kan kontrollera en bra blinkning, så är närkontakt det allra bästa. gillar du någon? visa det då, med en extra kram eller nått. eller bara en blick, blickar på rätt sätt kan säga så mycket och ge en riktiga rysningar längs ryggraden, som jag fick när en viss person (nämner inga namn) gav mig en blinkning bara i förbifarten nästan, för nån vecka sen. 
något sånt kan verkligen få mig att börja tänka på personen i fråga annorlunda, en slags objektisering om ni förstår.
jaja, nog om sånt.

har varit en riktigt chill dag idag som startades med att möta upp klassen utanför stadsteatern halv tolv för att se far min ''in action'' så att säga, alltså på lunch teatern. det var kul tyckte jag som vanligt men jag kan bli så otroligt trött på hur respektlösa ''folk'' kan vara, jag menar come on, väx upp någon gång!
iallfall så knallade jag frida och nina ner på stan efteråt, tog oss en snabb sushi lunch och jag började på alla julklappsköp, riktigt nöjd är jag och tack F och N för en mysig dag!
sedan var det dags att möta upp lukas och dra ut till skolan för första gången denna tisdag, det var nämligen dags för honom och resten av hans klass att visa upp sina barnteater projekt. mycket fint och jag dör lite varenda gång, vissa vet vad jag menar.


bild från meeths 21/11

jag börjar skolan 13:30 imorgon!

love,

Kommentarer
Postat av: Nina

Tack själver

2009-12-01 @ 23:50:22
URL: http://strumpebyxa.blogg.se/
Postat av: Mikaelahhahhhh

Det är fint att flörta, sushi är läskigt, jag vill veta vem, och jag är verkligen inte världens bästa fotograf men man kan minsann vara stolt ändå.

2009-12-02 @ 00:15:04
URL: http://inteenjavlamodeblogg.blogg.se/
Postat av: kajsa

sv till mikisen: johej du, du är visst superbra på att foto. kolla bara! jag diggar verkligen den bilden.

2009-12-02 @ 00:20:54
URL: http://kalaskajsa.blogg.se/
Postat av: frida

tack själv! <3

2009-12-02 @ 15:09:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0