söndag 20/12 11:03

åh, kära kära erikshjälpen!
det är såhär kära vänner, att i norrköping finns världens underbaraste second hand affär, man hittar ALLTID något där. om inte kläder så någon rolig småsak eller en väska. så mycket bättre än någon av second hand affärerna jag har varit på i gbg faktiskt, det känns som om allt blir dyrare där.
här ska ni få se mina och min systers fynd igår:


vit tunn skjorta utan ärm, perfekt för sommaren. 35 kr.


tjock oversized tröja med knäppning. 35 kr


syrran hittade denna super fina klänning med spets i armarna och
överdelen för 125 kr. perfekt till nyår!

jag ber om ursäkt för bildkvalitén och vill försäkra om att allt ser mycket bättre ut på!

vad tycker ni?

love,

Kommentarer
Postat av: Angelica

we like! :D

2009-12-20 @ 22:07:36
URL: http://imzombie.blogg.se/
Postat av: Lukas

Oooh, me like the oversize-tröja!!

2009-12-20 @ 23:26:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0