fredag 18/12 23:10

norrköping.
yes, jag sitter hos min syster i hennes mysiga studentlägenhet och väntar på att få sova. eller få, ja ni förstår. vi är nyss hemkomna från preimären av Figaros Bröllop som spelades på östgötateatern i linköping. jag satt där mitt i den fula men charmiga dialekten och skrattade mig halvt fördärvad åt jeppe, patrik och dom andra i ensemblen. mycket bra!
imorgon ska jag och syrran ut på äventyr i denna stora stora stad, ska även pussa ihjäl mina bröder och kanske gråta en skvätt som jag brukar när jag märker hur stora dom blir hela tiden.


mm syrran har finaste bilderna på sin dator, från halloween!
notera att mitt hår är...orange?


Syrran and jonas the bff


TRÖJAN! men haha fyfan. hur ser jag ut?


love,

Kommentarer
Postat av: Lukas

Kajsa, du är sexig i alla lägen och alla färger!

2009-12-19 @ 16:13:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0