tisdag 22/12 15:50


hur sugen blir man inte?
absolut vodka rockedition.

just nu sitter jag och slözappar mellan kanalerna och bara njuter av att vara hemma i göteborg, i min soffa. det ser ju ut som vi faktiskt får en vit jul i år och jag vet inte om jag är glad eller inte. vet faktiskt inte om jag är glad eller inte för att det är jul överhuvudtaget. detta är nog det första året som jag inte är sådär superupprymd och glad för att det är julafton snart. jag fattar inte varför, har jag växt upp eller är det allt som händer och har hänt i min familj som är problemet?

nej, asså jag vet inte hörni, jag vill ingenting. försöker bara ta mig ur detta. missförstå mig inte jag tror att det kommer bli supermysigt på jul och allt men jag saknar den där gnistan. hoppas ni har det bra.

love,

Kommentarer
Postat av: Mikaelahhahhhh

Åh, kajsa. Jag är glad över att det är vitt men inte sådär överlycklig över att det är jul. Vår julgran luktar inte ens gran.

Jag vill träffa dig snarast.

2009-12-22 @ 17:18:52
URL: http://inteenjavlamodeblogg.blogg.se/
Postat av: Lukas

jag måste bara säga att jag har vart utan den där barnsliga glädjen i typ två år. men det e skoj det med. det blir liksom roligare att ge bort saker:)

2009-12-23 @ 18:53:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0