torsdag 17/12 18:51

idag är en pysseldag!
jag sitter här vid mitt röda köksbord, äter smet och gör julkort. blev alldeles precis klar med ninas fin fina julklapp, hoppas hon blir riktigt nöjd. nu ska jag börja fundera på vad min kära boyfriend johanna ska få också, inte det lättaste för jag vill verkligen komma på något bra. :( jaja. imorgon är det avslutning kära vänner, men ingen rast och ro för det, nej. för klockan tolv på dagen går min buss mot linköping för att se premiären av Figaros bröllop med systerns kompis och sen på natten bär det av till norrköping. dom närmaste dagarna där blire två stycken minijulaftnar och förhoppningsvis får jag nått fint då. hihi.

nä, nu måste jag sätta igång med matlagning!
jag och gabbe kom överens om igår att vi ska gifta oss så lagar jag mat och hon bjuder mig på resor, låter det inte helt underbart bra?

love,

Kommentarer
Postat av: Nina

Åh jesus vad jag blir nyfiken och får prestationsångest ;) <3

2009-12-17 @ 21:20:56
URL: http://strumpebyxa.blogg.se/
Postat av: johanna

jag vet inte va jag ska ge dig heller snygga girlfriend , tänkar kepsen är på u vettu :D,

för fotosessionen ska du få ändå :D

har pratat me fanny hon sa att det lätt helt toppen

så får se vad jag kommer på <3

2009-12-17 @ 23:08:33
URL: http://astoryofmylife.blogg.se/
Postat av: Lukas

Otrogen mot Johanna!! Ne Kajsa, inte bra!

2009-12-18 @ 13:17:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0