torsdag 20/8 23:15

Jag tycker synd om världens alla män, tänk va jobbigt det måste vara att försöka leva upp till Edward Cullen-idealet. jag menar, det är kanske 10% av jordens kvinnor som inte skulle vilja träffa en kille som honom!
dom dejtar någon och tänker;
''ja men han var ju jättetrevligt, rolig och helt okej snygg... men vänta! jag vill ha någon som knockar mig, som är så där extrem snygg, overprotecting och jävligt sexig, nej jag ska nog inte ringa den där killen endå.''
även jag kan känna mig ganska uppgiven när det gäller killar efter att ha sett twilight, jag menar herregud hur mycket den filmen och hysterin om den är överskattad så är han helt jävla speciell endå. Edward alltså. och ja Robert Pattison gestaltar honom med bravur men det är ju forfarande Ed som är den folk blir kära i. jag tror inte på hysterin kring Rob, tjejer där förälskar sig bara i rollen, personligen tycker jag att han verkar ganska skabbig. men okej, Ed är jag med på, det kan jag faktiskt erkänna, och hur mycket jag än väntade med att se filmen och hur mycket det än gruvar mig så är jag en sucker för twilight, damn.
vad hände?
shh. sprid det inte är ni snälla!


jag är speciellt en sucker för leendet, vet inte vad det är.
och käkbenen, jag menar kääääkbenen!

Kommentarer
Postat av: johanna

jag gillar bara hans personlighet typ , inte utseendet xD

2009-08-21 @ 00:58:17
URL: http://astoryofmylife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0