onsdag 26/8 22:06

jag glömde ju nästan att uppdatera men här kommer det iallfall,
jag är redan påväg i säng eftersom jag gick upp 05:30 imorse och ska upp en kvart senare imorgon så tänkte att jag skulle vara en duktig flicka att bestämma kläder för imorgon och sen krypa ner, ska faktiskt bli riktigt skönt!

kvällen började tråkigt men blev mysig och spenderades med marabou amigo (mammas fel), trevliga msn konversationer bland annat lite dreggel med steffi och nina, massvis med kallt vatten (haha. jag vet inte.) och bra musik, kan det bli så mycket bättre en onsdags kväll?

nu ska jag gå och drömma trevliga drömmar!

kärlek,

Kommentarer
Postat av: fanny

eyy jag går alltid upp 05:30 trodde det var normalt? :)

2009-08-27 @ 19:58:47
URL: http://fannyelina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0