onsdag 26/8 16:55



jag har preciiis invigt min nya tränings dvd från les mills och jag kan ju lova att jag inte såg så glad och outtmattad ut som dom vackra smala kvinnorna på bilden iallfall, men kul vare. det enda jag egentligen visste om det var att programmet jag har heter body jam och att det var någon form av dans. så jag satte på mig street byxorna och ett linne och körde igång,
det första som hände var att det kom ett snabbt collage med en massa bilder på folk som tränade och såg allämänt tillfredställda ut, haha. sen kom en varningstext om att folk med svagt hjärta borde undvika dvd:n (underfär där börjar jag fundera på hur jobbigt detta egentligen skulle bli och funderade även på att låtsas att jag hade dåligt hjärta och sätta mig med min hallonsorbet och fortsätta kolla på simpsons) men jag gav iallfall inte upp utan körde igång som den så söta trevliga instruktören sa till mig. till min stora förvåning var det faktiskt riktigt kul och givande, jag har ju dansat mer eller mindre hela mitt liv och detta var en blandning av både street och lite jazz. faktiskt riktigt härligt. och såklart världens bästa känsla när det var klart, så himla duktig kände jag mig va!
så om du känner att du inte hinner till gymet och inte orkar med den långa prosessen, surfa in på lesmills.com och testa, så får du ett ca 30 minuters långt träningspass i ditt vardagsrum, topp.
jag själv tänkte att jag endå ska fortsätta med gymet så jag varvar lite :)

hahah ja detta lät som världens reklam inlägg, här av mig senare!

love,

Kommentarer
Postat av: Steffie

vart gymmar du?

2009-08-26 @ 20:30:17
URL: http://akasteffie.blogg.se/
Postat av: Kajsa (svar)

citygym, vid valhall! superbra faktiskt :D

2009-08-26 @ 22:04:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0