måndag 24/8 21:16

come with me friday, don't say maybe.


sitter och funderar lite på morgondagen som är den dag som vi får reda på vilken pjäs det blir att repa nu i sju veckor i skolan. jag har en slags nervositet i magen som gör sig påmind genom rysningar av någon anledning, har aldrig hänt förut, men eftersom jag är nervös relativt ofta (haha) så är väl det inte så jäkla onormalt iallfall!
så håll nu tummarna för att det blir något bra, intressant och lite svårt för oss att bita i denna terminen :)

så avslutar vi med detta:

 martin perlhede säger:

du jag kom på en sak
när jag satt å kollade på family guy
hatar verkligen reklam så märkte jag att jag hade en kortlek på soffbordet så började jag sortera korten i ordning och spader, hjärter, spader och ruter och så märkte jag att family guy hade börjat igen! 
jäkligt smart endå och eftersom jag inte har någon blogg så undra jag om du har lust att dela med dig av den i din blogg   vet ju att du har så otroligt många läsare så tänkte bara!

(okej det sista är verkligen en lögn men jag tycker det var sött så det platsade :) )

Kommentarer
Postat av: Martin

Otroligt smart :)

2009-08-24 @ 21:22:44
Postat av: Lukas

ooh kajsan e poppis!! men det visste ju alla redan;) Bara ni inte får barnteater!!!

2009-08-24 @ 21:45:44
Postat av: Sean anders

Jag tyckte det var smart, ett tack till Perlhede som frälste dagen med denna underbara teknik att fördriva tid under reklampauserna. :)

2009-08-24 @ 21:47:01
Postat av: Lukas

ooh kajsa is poppis! men det visste ju alla redan;) Bara ni inte får barnteater!!!

2009-08-24 @ 21:47:05
Postat av: Nina

Han har tänkt till

2009-08-24 @ 21:47:39
URL: http://strumpebyxa.blogg.se/
Postat av: MizthaNguyen (v.

Se min senaste dansvideo till min flickvän på senaste inlägget, jag vill ha just din ÅSIKT! :) För att få videon att "växa" skulle jag uppskatta ifall ni kunde kommentera på youtube, tack i förhand! :)



http://mizthanguyen.blogg.se/2009/august/mizthanguyen-dedicated-to-you.html#comment

2009-08-25 @ 01:53:46
URL: http://mizthanguyen.blogg.se/
Postat av: Linda Q

Hoppas du har haft en bra dag =)

2009-08-25 @ 15:36:07
URL: http://lindaq.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0