måndag 24/8 17:37

wihoo. första riktiga skoldagen idag då! eller ja riktiga kanske inte, vi började kvart i tolv med kultur och idé historia och efter det historia, sen vare slut. haha. men det beror egentligen bara på att våran svenska lärare inte är här den första månaden så det blir många konstiga hål och saker nu, men mjukstart, we like!
sen mötte jag upp lukas i skolan, vilket bara var supersjukt eftersom vi aaaaaaldrig har gått i samma skola utan bara känt varrandra i hela livet, så jäkla konstigt men underbart och härligt, iallfall. så vi mötte upp emy i stan och begav oss till villakulla och kakbuffé och jag kan säga så mycket som aldrig, jag är så mätt att jag mår illa! fast som vi alla antagligen vet så kommer jag inte hålla mitt löfte med aldirg igen, men iallfall inte än på ett tag igen :)


klänning/väst från erikshjälpens secondhand
fejkconverse från din sko
solglasögon från h&m

Kommentarer
Postat av: Lukas

asså kakbuffée vi e störda eller nått!

2009-08-24 @ 21:48:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0