Tordag!

You were finished long before
we had even seen the start.
why don't you stand up
be a man about it
fight with your bare hands about it.

låten.<3

yes, idag är jag glad! dels för att jag äntligen har fått tillbaka min dator med ljud och allt, den andra är ju bara så cpdålig.
jag är väldigt glad att kunna lyssna på  mina itunes igen och att kunna redigera bilder, det har jag verkligen saknat, ojoj.
annars tkr jag att lovet går ganska segt för en gångs skull, men det är ju ganska nice det med.
nick ringde mig igår och berättade att det skulle bli 18 grader på lördag, då dog jag nog lite. då är jag på landet med så snacka om att ligga ute, äta påskgodis och sola :D

nu ska jag snart gå och dusha för ikväll ska jag och lukas gå på hans mammas dansföreställnings premiär och jag är mycket glad för att jag får ha min nya fina klänning från weekday, mina nya ballerina skor och mörkröda strumpbyxor!
det blir finfint tror jag allt:


nå, vad tkr ni?

puss sötnosar!

Kommentarer
Postat av: johanna

FINT :D

2009-04-09 @ 15:16:43
Postat av: Kajsa (svar till johanna)

TACK SÖTJOHANNA! <3

2009-04-09 @ 16:47:17
Postat av: Angelica

Mycket nice :)

2009-04-09 @ 17:52:28
URL: http://imzombie.blogg.se/
Postat av: Lukas

Hetast e va du e!!

2009-04-10 @ 00:50:10
Postat av: elli

snygging!

2009-04-27 @ 17:05:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0