torsdag!

waaaaaaaaaaaaaaaaasuuuuuuuuuuuuuup?

det har jag sagt till sofia typ tjugo gånger idag, stackarn :D

idag har varit bra, en snabb genomgång;
jag gick upp tidigt som jag vet inte vad, stack till skolan och åt frukost, lämnade carls keps, gav alina mina byxor så hon kunde göra sönder dom snyggt åt mig, skrattade så jag fick ont i magen åt nick för att han skulle massera folk för fem kronor så han kunde köpa kaffe och kramat ihjäl lollo lite :D

vi fick också tillbaks våra matteprov och jag fick preciiiiiiiiis g, wopidopi grattis till mig.
usch jag får panik på att vi har nationella  snart. men jag försöker tänka på att vi har teater premiär den 26 maj och snart har vi även sommarlov, posetivt is the shit!
annars fick vi våra uppsats ämnen till svenskan nästa tisdag, det finns typ tolv val med bland annat, vad betyder ensamhet för dig, berätta om din passion och sånna saker. mycket intressant, svårt att välja!

ikväll ska jag möta upp min mamma för att gå på teater på stadsteatern och se en pjäs som jag inte kommer ihåg vad den heter.
jag ska försöka få lite mer insperation till våran pjäs som vi repar just nu i skolan. skojskoj.


ny bild på bandet, tack till sötlollo!


puss på er mina söta läsare!

Kommentarer
Postat av: Lukas

ååh längtar till Lerum nu asså!

2009-04-16 @ 19:08:38
Postat av: Angelica

Jävlar, ja får skicka bilderna på bandet nån dag till dig!

2009-04-16 @ 21:58:02
URL: http://imzombie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0