tisdag.

idag har vart en någorlunda bra dag,
varmt men en massa skitmoln, superskönt vare att träffa alla i klassen igen idag dock. ojoj.
konstigt att man kan sakna så mkt fast det baragått en vecka liksom, men när klara kom och kramades som bara hon kan då kände jag att jag hade saknat alla faktiskt.
annars var det ganska dåligt med roliga lektioner, vi hade engelska som jag faktiskt gillar, men sen matte (</3), sen skulle vi ha svenska men jag övertalade nick att åka hem med mig istället. så lyckad blev första dan :)

idag har jag även gjort den efterlängtade hårfärgningen, oj vad jag behövde det!
har precis tvättat ur färgen så vet inte hur det blev än, jag ger er säkert en update imon ska ni se. no worries.

nu när jag satte mig vid dator och msn fick jag mig en välbehövd överraskning när victor (ivarsson, tro inget annat klasskompisar och ni andra som vet vad jag menar) loggade in på msn och faktiskt svarade när jag skrev, haha :D
så nu har vi trash talkat horil lite och jag har erbjudit mina otroligt stora kunskap inom so (NOOOOOOOOOOOOOT).
nu är jag glad nämligen, han har den egenskapen!

bra bra.


bara för att det är den snyggaste bilden på dregen jag har sett i hela mitt liv!

Kommentarer
Postat av: Victor :D

haha aw, puss :D<3

bra är du!

2009-04-14 @ 21:18:50
Postat av: Victor :D

haha aw :D<3 puss!

du är bra <3

2009-04-14 @ 21:20:36
Postat av: Kajsa

lalala jag fick två kommentarer!

2009-04-14 @ 21:26:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0