söndag.

Hallihallå!

nu har jag kommit hem från landet där jag firade påsken med sysslingar och flera.
det är nog den mysigaste påsktraditionen som finns, det var skönt att bara komma bort, tänka, äta en massa mat och godis och skratta med människor.
några bilder ligget uppe på facebook om ni har behov för det!

jag mår relativt bra förutom att jag var alldelles för mkt i solen på landet och min hud är otroligt känslig för sånt så  nu har jag prickar på ganska många ställen på kroppen, man kan beskriva det som om min hud är knottrig. AH! jag hatar det.
varför var just jag tvungen att vara eksem barn när jag var liten?
det suger apröv, ni kan vara lyckliga att ni kan vara i solen hur mkt ni vill med solskyddsfaktor!

jaja. ikväll ska jag iaf antagligen till slottis med hannah, alina, tor och johanna. sen ska jag och johanna ha myskväll, mycket efterlängtat!

här kommer en bild från påsken iallfall:


från vänster: jag, mamma, hannah, karin och aron!

vi hörs och ses sötnosar.

Kommentarer
Postat av: Lukas

Ooh coola familjen;) Nice med slottis också:D Du får hälsa Lerumsbarnen nån gång!

2009-04-12 @ 22:04:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0