Onsdag.

I'M BACK!

jag är så ledsen för att jag har varit så oaktiv mina söta läsare. men nu ska det ändras, nu är jag hemma i göteborg igen (:

dagarna hos pappa har vart bra, men jag längtar hem typ hela tiden, jobbigt för jag vet ju att jag kommer sakna mina bröder
som fan nu när jag är hemma igen. jaja. superfina bilder har jag tagit, som tillexempel bröderna med mina solisar:


simon


Oscis


Anton


Jag kom hem igår men hann inte skriva något då för jag stack typ direkt till amanda med lukas och johanna för att gå på maskerad :D mycketskoj. jag och amanda blev fjortisar och gick med karl och lukas som var partille johnnys, så sexiga var vi!
alla drack förutom jag eftersom den nedrans sjukdomen, jaja. jag smittar iaf inte längre och blir bara bättre och bättre. det var för det mesta en bra kväll förutom när fel personer försökte komma in och så, väldigt otacksamt. men skitsamma.
sen efter ett tag försökte vi sova, det gick bra för mig men mindre bra för amanda tydligen, haha förlåt <3

det var mysigt att johanna var med också, förhoppnigsvis blir det en kajsa johanna kväll på söndag iolofstorp :D

annars så blev jag helt plötsligt jättesugen på att gå på bio. o:
weird.
på fredag åker jag till landet, det ska faktiskt bli redigt skönt att få komma bort lite, ta en tankepaus och äta en massa.
men hey, vad ska påsken annars vara till för?


och btw, grattis till Gerard Way imon, 32 år!!!! och såklart olle som fyllde byxmyndig igår, grattis plutt :*


Kommentarer
Postat av: johanna

de va mys att ja var bjuden <3 ses på söndag kajsi<3

2009-04-08 @ 15:39:38
Postat av: Lukas

aaw alla söta fjåårtis bröderXD

2009-04-09 @ 11:36:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0